Dzięki Monice z Bentomanii odebrałam dziś rąk kuriera paczkę, a w nim BENTO CUBE W RÓŻE!!! jedyne w swoim rodzaju, na razie nieosiągalne w sklepie (ten różany wzór nieosiągalny, ale są inne, piękne cuby). Moja radość jest podwójna, bo jest różane, a to mój kochany motyw…
Nowe pudełeczko jest inauguracją mojej diety oczyszczającej na wiosnę. Nie lubię diet, ale ponieważ właśnie po raz kolejny udało mi się przestać palić, jest coraz cieplej i ciało aż domaga się oczyszczenia, spróbuję 10 dni na DIECIE OWOCOWO-WARZYWNEJ wg Mai Błaszczyszyn.

Dieta wygląda tak: Przez pierwsze 2 dni piję tylko soki owocowe i specjalną herbatkę Ninghong oraz jem tylko owoce: jabłka, gruszki, winogrona, arbuzy (szkoda, że nie melony) i pomarańcze. W jednym posiłku jeden typ owoców, a odstęp między tymi posiłkami z różnych owoców, minimum 3 godziny… Po 2 dniach do jadłospisu dochodzą warzywa: sałatki oraz warzywa gotowane na parze, ew duszone, a w ciągu dnia 9 i 10 wprowadzany jest też nabiał.

Chyba najcięższe będzie wytrzymanie bez kawy… ale jestem zdeterminowana:) Więc przez najbliższych 10 dni nie będzie pieczenia chleba, tart i innych frykasów, tylko sałatki, owoce i testowanie silnej woli… Ciekawa jestem odczuć i skutków, o których oczywiście napiszę:)

Lodówka pełna jabłek i gruszek, zaczynamy : )
więcej o oczyszczającej diecie owocowo-warzywnej [tutaj], [tutaj] i [tu].

