pokochałam kombinezony !!!

image

jak tylko zobaczyłam w zimowych zapowiedziach modowych magazynów kombi, od razu pomyślałam, że to coś dla mnie: jeden fajny ciuchy i dzień ubierania się z głowy ;P
nawet trafiły do mojego fashion diary…
image

mój pierwszy kombinezon to klasyczne cudo – czarny jedwab i srebrne napy, rewelacyjnie komponuje się że wszystkim, od szpilek po trampki. To ciuch stuprocentowo wpisujacy się w ideę minimalistycznej szafy: świetny klasyk z fantazją, który można ubrać do pracy, na imprezę i na weekendowy wypad. A do tego jest prze-wygodny!

Tu w wersji codziennej z cielistymi lakierkami i moją ukochaną,”jedyną” torebką. Foto w biegu by Pauli : )

image

image

poluję na kolejny. niedługo ruszam do Berlina, może tam …?

/ kombinezon: TkMaxx / torebka:Simple / buty:Quazi /

