Od początku maja prowadzę zajęcia i właśnie udało się postawić markę, wszystko już jest: strona MORNING MOVEMENT Pilates Studio i Facebook : ) Cieszę się:)

śliczne logo zaprojektowała mi Ewelina Turkot – wrocławska plastyczna i graficzka. Dziękuję ; )

No i ćwiczymy, na razie 3 poranki  w tygodniu, docelowo nawet 6! Od startu do teraz, bez reklamy, mam już prawie 20 dziewczyn ćwiczących ze mną, jest moc! Ćwiczą moje tancerki, dziewczyny biurowe, telewizyjne, studentki, prezeski firm, artystki, wolne dusze. Zajęcia mają (mam nadzieję) niepowtarzalny klimat – skupienie, powolność, uważność, do tego starannie dobierana przeze mnie do nastroju i energii grupy muzyka i ekstrawagancja ćwiczenia rano, gdy inni już tkwią w korkach do pracy lub już odbierają telefony. To kolejna odsłona mojego kochanego SLOW w czystej postaci… i fajny sposób na początek dnia.

Rozpoczęcie wymagało ode mnie dyscypliny, ale po 3 tygodniach przestawiania się wstawanie o 6:30 przestało być takim kłopotem (o ile mój kochany KLUB-MUZEUM nie baluje częściej niż dwa razy w tygodniu do 4 rano;P). Wręcz mam poczucie, że odzyskałam w ten sposób czas dla siebie. Po treningu jeszcze kawka na naszej czarnej kanapie i w świat z uśmiechem i wewnętrznym „om” oraz poruszeniem mięśni. To lubię.

Serdecznie zapraszam na matę… to naprawdę nie jest takie trudne, trzeba tylko zacząć…

więcej info na stronie: mmpilatesstudio.wordpress.com

