Wow ! powątpiewałam ale ekipa sklepu Biomaniac.pl zachęcała żywo. Jak jeszcze entuzjastycznie wspomniała o tym Paulina z Psiego Udka, postanowilyśmy spróbować. I tak dziś zapoznałam się z KASZI !
I jest to miłość od (drugiego co.prawda) wejrzenia ale szczera !

wrzucam Wam foto z biomaniac.pl bo ja wciągnęłam cały lunch zestaw zanim przypomniałam sobie o zdjęciu : )

image

Wspaniałe połączenia składników i wyraźnie smaki. W małych „makach” zamiast ryżu jest mieszanka kasz, ale kuszi to coś więcej niż sushi z kaszą. To dobrze przemyślane kompozycje smaków rodzimych i egzotycznych. Kasza zawsze kojarzy mi się z Polską i moim domem, a z naszych lokalnych smaków w składzie kaszi jest też rzepa i chrzan . Z kolei tykwa i liście nori – klasyczne składniki sushi – nadają smakowi kaszi nutę egzotyki.

Bez powatpiewania mogę polecić vege zestawy Kaszi. Są pyszne, zdrowe (bez chemii, jak gwarantuje producent) i niedrogie… ja już czekam na kolejny czwartek (kaszi ma być dostępne w czwartki w biomaniac.pl).

