image

Oczyszczanie dietowe zakończone a moja głowa i notes pełne nowych smaków i inspiracji. Te dwa tygodnie pokazały mi, że część moich wyborów zywieniowych wynika z czystego i często nie jawnego nawyku, np. ku mojemu zdziwieniu wcale nie teskniłam za serami, ani za cytrusami. Kocham jabłka i pasty weganskie – hitem diety była paprykowa pasta do chleba na bazie z pestek słonecznika i pieczonej dynii – obiecuję przepis; tapenady z oliwek i avocado.

Moje mocne po-dietowe postanowienie jest takie , by jak najwięcej nowych autoodkryć w jedzeniu pielęgnować … i jak najdłużej utrzymać efekt odkwaszenia organizmu, na rzecz którego działałam : )

Dziś domowe słodycze, których różne warianty wyparły już z naszej kuchni prawie wszystkie gotowce. Kuleczki orzechowe w kakao i cynamonie na sobotę. Ich wykonanie jest banalne !

Skład
1 garść orzechów nerkowca
1 garść migdałów
2/3 szklanki płatków owsianych
3 łyżeczki cynamonu
5 łyżek syropu ryżowego
trochę czarnego kakao

Płatki i orzechy mielimy w blenderze . Dodajemy cynamon i syrop ryżowy , który skleja masę. Kręcimy kuleczki „na jeden gdyż” i obtaczamy je w kakao !

Heaven i to jest zdrowe !

