Trzynastka to moja liczba – urodziłam się 13 i całe życie pod 13 mieszkam : )
13 pudełko to… eksperyment kulinarny i miłe zaskoczenie – moje pierwsze wegańskie falafele !

image

Zrobiłam je z cieciorki i liści selera … były przepyszne i podałam je dzień wcześniej na obiad i dziś do pudełka …

Przepis na falafele (około 18sztuk):
250g cieciorki może na noc i potem gotuje do miękkości
Wrzucam do blendera z garścią liści selera oraz przyprawami : curry, sól, pieprz oraz słodki sos chili.
Miele
Mase mieszkam z 5 łyżkami mąki orkiszowej
Z masy lepie kulki , które po obtoczeniu w kaszce kukurydzianej smażę na oleju

image
Falafele przed smażeniem…

image
I po…

Lunch box zawiera jeszcze kalafiory gotowane na parze i bakalie : daktyle , migdały oraz baton sezamowo – zurawinowy .

Czas przygotowania (o ile falafele są z obiadu dzień wcześniej ; ) to 3 min…
Koszt tego boxu: około 6 pln

Smacznego : )

