Tagi

, ,

Drugi dzień wiosny pod śniegiem … ale jestem optymistką i wierzę , że słońce i ciepło będzie za moment. Przednówek to czas wymagający dla organizmu, łatwo o grypę, wszyscy marudzą na pogodę i marzą o słońcu, cieple … aby się na tym nie skupiać , zabieram się za planowanie kwietniowego oczyszczania, w którego skład wejdzie dieta, masaże i łaźnia parowa oraz, na koniec cyklu, warsztat odmładzającej jogi : )

Mój plan na kwiecień :
1. Dieta przygotowawcza do oczyszczania 10 dni , rozpoczynam, gdy tylko będzie cieplej , około 7 kwietnia plus łaźnia parowa plus masaż stymulujacy skórę do oczyszczania, na bazie miodu
2. Dieta oczyszczająca: 4 dni diety i 1 dzień głodówki plus łaźnia parowa plus masaż oczyszczający na bazie miodu
3. Dieta na ugruntowanie efektów i płynne przejście, 7 dni
4. Rejuvenating joga warsztat-moja nagroda i wisienka na torcie

Tym razem program oczyszczający układam sama, czerpiąc z doświadczeń i wiedzy zdobytej od dietetyka. Dieta będzie polegała na stopniowej eliminacji nabiału, pszenicy, kawy, wszelkich pokarmów przetwarzanych, cukru i alkoholu. Będę wspomagać się Yukka Root – preparatem wspomagającym oczyszczanie, który stosowałam ostatnim razem. Rozpiska diety będzie stopniowo pojawiać się na blogu.

Jak myślę o wiosnie, to rozważam mój plan na wegańskie lato… nie jestem pewna, czy to dieta dla mnie, ale bardzo chęć sprawdzić i spróbować. Oczyszczanie będzie więc wstępem i próbą. I już zaczynam zbierać przepisy : ) dziś prezentuje danie – kameleon: curry wegańskie …
image

skład :
Ziemniaki
Olej słonecznikowy
Marchew
Dynia / Kalafior / cukinia (do wyboru lub wszystkie na raz )
Puszka pomidorów
Curry, garam masala, sos sojowy
Sezam, pestki dynii

Ziemniaki podsmazamy ok 10min i wraz z olejem wlewamy do garnka.
Wkrawamy pozostałe warzywa oraz pomidory z puszki, doprawiamy i dusimy mieszajac około 30 minut.
Podajemy z ryżem lub kasza jaglana i np. Smazonym tofu

