Obiecałam napisać wcześniej, bo chcecie zrobić zakupy : ) voila!
Ja zaczynam w środę…
Wyjmujemy z szaf blender, sokowirowke i wyciskarke do owoców.

Dzień 1
1sze śniadanie : koktajl z ananasa, garści liści szpinaku i garści pestek dynii (na wodzie)
2gie śniadanie: ryż z jabłkami i cynamonem (ew z syropem z agawy)
Lunch: sałatka ze świeżego szpinaku z gruszką, suszonymi bio morelami i prażonym słonecznikiem doprawiona cytryną i oliwą z oliwek
Obiad: ziemniaki, brokuł i marchew gotowane na parze, na podwieczorek szklanka soku z selera i jabłek
Encas: 1 ciastko z płatków ryżowych i syropu ryżowego , 5 orzechów brazylijskich, pół banana

Dzień 2
1sze śniadanie: koktajl z pół banana, ananasa, pół cytryny i mięty (na wodzie)
2gie śniadanie: surówka z marchewki z jabłkiem z prażonym słonecznikiem i rodzynkami
Lunch: pół avocado, chlebek ryżowy z pastą z pieczonej papryki i słonecznika
Obiad: ryż z curry i gotowany na parze kalafior, na podwieczorek szklanka soku z pomarańczy
Encas:gruszka, 5 suszonych śliwek, 5 migdałów

Dzień 3
1sze śniadanie: koktajl z ananasa, pomarańczy i garści pestek dynii (na wodzie)
2gie śniadanie: zupa krem z kalafiora i ziemniaków
Lunch: sałatka ze szpinaku, pieczonych buraków, pomarańczy i orzechów włoskich z oliwą i cytryną
Obiad: kasza gryczana i brukselka na parze, na podwieczorek szklanka soku marchwiowego
Encas: 1 ciastko z płatków ryżowych i syropu ryzowego, 1 jabłko

Pijemy 3l wody, herbatę rooibos, 1 czarną kawę dziennie.

Reklamy