Tagi

, ,

Głodówka nie udała się, ale jest ok. Mój zmeczony dwoma wczorajszymi koncertami flamenco , które tańczyłam, zareagował na pomysł niejedzenia dziś bardzo źle – od razu ból głowy i mdłości … uległam, ale zastosowałam w zamian dietę surową, w zasadzie tylko owocowo – warzywną. I lecę dalej. Zostało mi 5 dni „wychodzenia”, z czego ostatni będzie już dniem jedzenia normalnie , bo wyjadę i nie będę w stanie tak precyzyjnie planować posiłków , jak w domu…

Dziś po otwarciu oczu i przyznaniu się, ze głodówki nie będzie, zostałam zaproszona przez J na brunch : ) na diecie jadam w zasadzie tylko w weganskiej , rawfoodowej Machinie Organice i szczerze uwielbiam ich zmienne menu oraz zawsze cudowne ciasta z ziarna i owoców ! Czekoladowa tarta z avocado zawsze wprawia mnie w zachwyt i dobry humor ! Takie jedzenie umila każdy detoks i dietę : )

image

Foto kukbuk.com.pl / Machina Organika , ul. Ruska 19, wro

Generalnie detoks działa pięknie, czuję się lżej (minus 3kg przy okazji), znikły alergie i zadrażnienia skóry (przypuszczam , ze dzięki wyeliminowanie serów i to dla mnie trop do kolejnych przemyśleń…), mam więcej energii. Zaprzyjaźniłam się nawet z kawą z cykorii i już tak strasznie nie tęsknię za espresso (choć trochę tak ;)). Na tydzień zaplanowałam jeszcze oczyszczający masaż miodem i min 2 wizyty na łaźni parowej, by wspomóc efekty diety i wycisnąć z ciała wszystko co jest fe : )

Menu na dni kolejne :
Dzień 13
1sze śniadanie: koktail grejfrut, melon, natka pietruszki
2gie śniadanie: marchewka z jabłkiem i rodzynkami
Lunch : sałatka z brązowego ryżu, gotowanego brokula, ogórkow małosolnych z sosem z oliwy, koperku i pestek słonecznika plus świeży sok z gruszek
Obiadokolacja: sałatka ze szpinaku, marynowanych buraków i słonecznika
Encas: jabłko

Dzień 14
1sze śniadanie: koktajl banan i natka pietruszki
2gie śniadanie: krem z jabłek i buraków z łyżką chrzanu
Lunch: chlebek ryżowy z tapenade z czarnych oliwek i płatków migdałów
Obiadokolacja : duszona kapusta i ziemniaki gotowane na parze
Encas: gruszka

Dzień 15
1sze śniadanie: koktajl ananas, banan plus pestki dynii
2gie śniadanie: kasza jaglana z bakaliami
Lunch: krem z jabłek i buraków z łyżką chrzanu
Obiadokolacja: kasza gryczana i pieczarki duszone w sosie sojowym
Encas: 5 migdałów, 5 suszonych moreli

A Wy jak ? Piszcie komentarze , jak Wam idzie detoks na wiosnę : )

