image

Wyobrażałam sobie wiele razy, jakby to było wybrać z życia tylko to,co moje a resztę zostawić w bardzo spokojny sposób … jakby tak było żyć ? Jak jest po drugiej stronie lustra?
Jestem
I jestem ekstremalnie szczęśliwa…
Mam wrażenie totalnej lekkości i ulotności chwil, co czyni je jeszcze bardziej cennymi …
Nic nie staram się chwytać zbyt mocno i na za długo …
Unoszę się na fali życia …
Uśmiecham…
Żyję dalej…
Pięknie …

A to ładne …
„- Nie mogę w to uwierzyć! – powiedziała Alicja.
– Nie możesz? – powiedziała z politowaniem Królowa. – No, spróbuj jeszcze raz! zrób głęboki wdech i zamknij oczy.
Alicja roześmiała się.
– Nie mam co próbować – odrzekła – nie można uwierzyć w to, co niemożliwe.
– Zdaje się, że nie masz w tym wielkiej wprawy – powiedziała Królowa. – Ja w twoim wieku ćwiczyłam to przez pół godziny dziennie. Nieraz jeszcze przed śniadaniem dochodziłam do sześciu możliwości, w które udawało mi się uwierzyć.”

