Tagi

,

Oto i jest: menu pierwszych 5ciu dni jesiennego oczyszczania. Ja jem zazwyczaj 4-5 posiłków dziennie i tak to poukładałam, mam nadzieję, że zapasuje też Wam : )

1 dzień
śniadanie 1:
+szklanka wody z sokiem z połowy cytryny
+smoothie ananas+ogórek+natka pietruszki+garść pestek dyni+łyżeczka syropu z agawy

śniadanie 2:
+2 kromki chlebka ryżowego (pełne ziarno) lub chleba z amarantusa z twarożkiem z migdałów (przepis) i kiełkami brokuła+jabłko

lunch:
sałatka rucola+prażone pestki słonecznika+avocado+oliwa z oliwek+sok z cytryny

obiad
krem z pieczonych buraków z gruszką+prażone pestki dyni

kolacja:
brokuły gotowane na parze posypane wegańskim parmezanem (przepis)

dzień 2
śniadanie 1:
+szklanka wody z sokiem z połowy cytryny
+smoothie avocado+banan+3 suszone morele+garść pestek dyni+łyżeczka soku z agawy

śniadanie 2:
+grejfrut z syropem z agawy i prażonymi płatkami migdałów

lunch:
+sałatka brokuły gotowane na parze+natka pietruszki+avocado+oliwa z oliwek

obiad
+krem z pieczonych buraków z gruszką+prażone pestki migdałów

kolacja:
+2 kromki chlebka ryżowego (pełne ziarno) lub chleba z amarantusa posmarowane rozgniecionym avocado + kiełki brokuła

dzień 3:
śniadanie 1:
+szklanka wody z sokiem z połowy cytryny
+smoothie ananas+banan+natka pietruszki+garść pestek dyni+łyżeczka soku z agawy

śniadanie 2:
+sałatka rucola+ananas+avocado+prażone pestki słonecznika

lunch:
+krem z marchwi z imbirem+prażone płatki migdałów

obiad
+kapusta duszona z oliwą z oliwek

kolacja:
+sałatka jabłko+gruszka+pieczony seler+morele suszone+sok z grejfruta

dzień 4
śniadanie 1:
+szklanka wody z sokiem z połowy cytryny
+smoothie ananas+avocado+grejfrut+sok z cytryny+syrop z agawy

śniadanie 2:
+2 kromki chlebka ryżowego (pełne ziarno) lub chlebka amarantusowego z twarożkiem z migdałów+jabłko

lunch:
kasza jaglana z duszonymi owocami: gruszka+suszone morele+banan+imbir+kurkuma+prażone płatki migdałów

obiad
zupa krem z marchwi z imbirem

kolacja:
+sałatka pieczone buraki+avocado+pomarańcza+prażone pestki słonecznika

dzień 5

śniadanie 1:
+szklanka wody z sokiem z połowy cytryny
+smoothie banan+pomarańcza+ogórek+pestki dyni

śniadanie 2:
+kasza jaglana z duszonymi owocami: gruszka+suszone morele+banan+imbir+kurkuma+prażone płatki migdałów

lunch:
zupa krem z brokułów z kiełkami lucerny+prażone pestki słonecznika

obiad
pieczone buraki+oliwa z oliwek+marchew duszona na parze

kolacja:
+2 kromki chlebka ryżowego (pełne ziarno) lub chleba z amarantusa posmarowane rozgniecionym avocado / twarożkiem z migdałów + kiełki lucerny

a do tego każdego dnia:jako słodycze suszone śliwki, migdały, suszone morele i jabłka
do picia woda zimna/ciepła, rooibos, Clipper Organic Detox, soki z marchwi, selera, jabłek.

Do biegu , gotowi ? Start w poniedziałek : )

Reklamy