Tagi

, , ,

Nie jestem specjalnie przesądna , ale jeśli chodzi o Nowy Rok, wierzę w siłę pozytywnej afirmacji i powiedzenie , że jaki 1szy dzień roku, taki cały rok.
Dlatego w tym roku zamiast listy życzeń mam plan na jutrzejszy dzień – małą listę afirmacji na 2014:
♥ życzenia – pierwsze zadanie na po-śniadaniu . Wysyłka życzeń, telefony do bliskich

imageMediolan , nad kanałem Naviglio Grande

♥ poranny trening – jestem już nad Lago di Garda , więc jutro joga przy otwartym oknie z widokiem na jezioro (w dzień jest tu nawet 15 stopni w grudniu !)
imageLago di Garda, Garda

♥ good food – tylko dobre , zdrowe jedzonko we wspaniałym antourage , przyjemność na wszystkich poziomach !
♥ zobaczyć coś pięknego – tutaj akurat przyroda i architektura tworzą niesamowite połączenia , ale jestem pewna, że w każdym miejscu na świecie ta niezbędna nam do szczęścia odrobina piękna jest, od nas tylko zależy ,czy mamy wewnętrzną przestrzeń , by ją zauważyć : )
♥ spędzę czas z ukochaną osobą
♥ choć na chwilę zanurzę głowę w moje pasje – prace. To dla mnie , jak podlewanie drzewa , które wydaje słodkie owoce satysfakcji , spełnienia i sukcesu. Najpiękniej i najlepiej pracuje się przecież, gdy praca nie jest ciężarem , ale pasją i motorem do rozwoju
image

image

♥ uśmiechnę się z wdzięcznością do świata. Przypomnę sobie, że jest piękny i dobry i że dba o nas i będę za to głęboko wdzięczna !

Uff , dzień Anno Nuovo zapowiada się pracowicie ! Tymczasem lecę szykować się by pożegnać stary rok , wysyłając światełko do nieba : )
Pięknego wieczoru Kochani !
I mnóstwo miłości , piękna i satysfakcji w 2014 dla Was !
Cieszę się , że jesteście tu ze mną : )

