Tagi

, , ,

Koniec abstynencji zakupowej , piąty miesiąc ciąży , czas na zmianę garderoby . Wiele rzeczy już brzuszka nie mieści , ciuchy ciążowe absolutnie mnie nie przekonują , a do tego jest moda na dzianiny. Tej wiosny mój modowy fokus zogniskował się wokół bawełnianych , casualowych , ale eleganckich ubrań i tak odkryłam wrocławską markę Damy Dworu : )
image

Spotkałam dziewczyny na modowym evencie , organizowanym na Czystej przez mój ulubiony butik – Fu-Ku i zaczarowałam się. Kombinezon jest najczęściej noszonym przeze mnie ciuchem , do tego rewelacyjnie sprawdza się do trampek i do eleganckich zestawień. Jest boski! Można go nosić w dwóch wersjach tyłem na przód i klasycznie mnie♥
image

image

image

Drugi zakup , piękna szmaragdowa sukienka , która mieści i fajnie podkreśla brzuszek (niestety nie mam własnego foto, udostępniam więc zdjęcie z facebooka DD) jest idealna nawet na eleganckie wyjście…
image

Teraz czekam na kolejne nowości . Damy Dworu podobno już wkrótce na stałe w butiku Fu-Ku w naszej Galerii na Czystej !
Look : facebook.com/DamyDworu

