Tagi

, , ,

Tydzień po wspaniałej uczcie filmowej na Planete DOC Film Festival i po bliższym poznaniu kilku nowych w moim otoczeniu osób, zaczęła męczyć mnie pewna myśl , która chciałabym wrzucić i Wam… MAMY TAK WIELE , ŻE WDZIĘCZNOŚĆ I RADOŚĆ POWINNY BYĆ W NAS KAŻDEGO DNIA …

Jem to, co lubię, a nawet mogę wymyślać sobie różne diety.
Codziennie mogę wziąć prysznic i umyć włosy.
Piję kiedy chcę i co chcę.
Gdy coś mi dolega mogę szybko pójść do lekarza.
Swobodnie podróżuję i przemieszczam się.
Mogę mówić o swoich poglądach , umieszczać teksty w internecie i rozmawiać o wszystkim ze swoimi przyjaciółmi.
Chodzę do kina , teatru , na koncerty. Czytam książki i gazety.
Nie muszę utrzymywać swoich rodziców.
Nie obawiam się o zdrowie czy życie mojego dziecka.
Uczę się.
Lubię pracę, którą wykonuję a ona respektuje moje potrzeby i rozwija mnie.
Kocham i jestem kochana.
Nie boję się.

Jeśli zgadzasz się z powyższymi zdaniami , odnoszą się one do Twojego życia , część lub wszystkie masz na TAK a np. część na swojej liście celów. CZEGO CHCESZ JESZCZE? : )
Afirmujmy życie , świat jest wówczas lepszy.

image
Ps. Dla takich widoków nie trzeba do Italii … wystarczy Dolny Śląsk – tu Kłodzko w majowym słońcu : )

