Tagi

, , , ,

Tadaaaam wracam do Was. Wreszcie!
Rita ma już 8 tygodni a ja już od dawna noszę w sobie postanowienie o napisaniu i dziś właśnie w moim dzidziusiowym świecie pojawił się prześwit w postaci wolnego i spokojnego popołudnia i uważności by napisać.

Całą ciążę nie zalewałam Was dzidziusiowymi treściami świadomie – po pierwsze to sfera bardzo prywatna dla mnie, a po drugie najważniejsza nauka z tego czasu, to uzmysłowienie sobie, że każde macierzyństwo jest inne , intymne , nieuniwersalne i że najważniejsze jest zaufanie do siebie , spokój i miłość a nie rzeka rad i opowieści. I dlatego ja w temacie ciąży i oczekiwaniu – tutaj – cisza.

I jak jest ?
Cudownie !
image

Dziś już wiele historii jest za mną i wraca zdolność krytycznego obserwowania siebie i swego otoczenia. Wszystko jest z jednej strony zupełnie inne niż było a z drugiej naturalne , swoje i znane. To piękny czas. Czas realnego wyzwania dla siebie i prawdziwego oczyszczenia życia. Przez to, że dziecko angażuje czas, serce i umysł ogromnie , w moim wnętrzu, wraz z Małą, narodził się filtr wobec świata, który bardzo mi się podoba!
Bycie z maluchem uczy wybierać, z całego zgiełku spraw codziennych, te naprawdę ważne i ważkie, bo czasu i uwagi na zewnątrz mniej. Mam poczucie , że wiele spraw, narastających dawniej do skali problemu, dziś nie zasługuje na sekundę nerwów i zaangażowania -WYBIERAM CO WAŻNE, szczególnie w pracy, i tym zajmuję się całym sercem.
To samo tyczy się spędzania wolnego czasu , którego SZKODA na średnie spotkania , prawie dobre filmy i dryfowanie w sieci.
JEM NAJZDROWIEJ , jak umiem , bo efekty nienajlepszych wyborów od razu niemal widać w samopoczuciu Rity. Teraz to jest 100% VEGAN SLOW FOOD! Zresztą przepisy bedą się pojawiać znów na „Różach”.
CHODZĘ ! Sprzedałam samochód, gdy bez małej – rower , a z nią spacery, niemal medytacyjne – UWIELBIAM tym bardziej że nie miałam na takie „straty czasu” nigdy czasu …

Jednym słowem jest NOWE. Jest PIĘKNIE.
A tym wszystkim , którzy odpowiedzą mi „poczekaj …”, „zobaczysz …”, „ciesz się że teraz tak jest bo później …”, przesyłam szeroki uśmiech. Bo jakość naszego życia zależy od tego , jaki sens nadamy temu , co nas spotyka …

