Tagi

, ,

Już jest. Słyszałam, że wyczekiwany już przez Was, nowy program detoksowy!

Układając go czerpałam inspiracje z kilku koncepcji żywienia oraz mocno bazowałam na swoich doświadczeniach. No i na założeniu że ten detoks musi być łagodniejszy niż zwykle – w sam raz dla karmiącej mamy i dać super efekt – to mój pierwszy detoks od półtora roku!

Dziś podstawowe założenia:
-4 tygodnie trwania
-3 litry czystej wody dziennie
-3 posiłki dziennie zastąpione smoothies – u mnie to pierwsze śniadanie (zawsze), lunch i kolacja
Pozostałe posiłki min przetworzenia, bez: cukru, nabiału i smażonego, lokalnie i zdrowo. W ograniczonym zakresie cytrusy i mąka.
-Sucha szczotka – masaż na sucho całego ciała min co 2gi dzień
image

Sauna – infrared min raz w tygodniu

Zaczęłam dziś i sukcesywnie będę dorzucać przepisy na koktajle. Kilka zasad dotyczących smoothies:
– poranny musi dawać energię, stąd będzie w nim dużo mielonych ziaren, zielona herbata-jako baza lub matcha w proszku
– lunchowy ma być pyszny, tu raczej słodko i owocowo na bazie z mleka roślinnego
– kolacjowy ma być lekki i łatwy do strawienia – głównie warzywa / soki warzywne i smakowe dodatki

Dzisiejsza kolacja:
Pół avocado
Jedno jabłko
Garść roszponki
2 łodygi selera naciowego
3 daktyle
Garść siemienia lnianego
2 łyżki niesłodzonego dżemu brzoskwiniowego (Symbio ma dżemy eko/bio bez dodatku cukru)
Woda
image

